A+ R A-
18 Σεπ

Επενδύσεις: Αναμένοντας την Αρχή Λιμένων

Αξιολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Ζέον παραμένει το ενδιαφέρον ομίλων και εταιριών Ρωσικών, Κινεζικών, Γαλλικών, Γερμανικών και Γαλο-Γερμανικών συμφερόντων για τον ΟΣΕ και τις Θυγατρικές του μία εκ των οποίων έχει στη σφαίρα των αρμοδιοτήτων της και το πολυσυζητημένο ζήτημα της ανάπτυξης του Θριασίου πεδίου, σιδηροδρομικής και μη. Καλά πληροφορημένες πηγές εκτιμούσαν ότι δεν διαφαίνεται conflict ως προς τα πεδία που έχει εκδηλωθεί το ενδιαφέρον, γεγονός που καθιστά την ελληνική πλευρά ικανή να διατηρήσει σε υψηλά επίπεδα το αίσθημα της αισιοδοξίας για επικείμενες επενδύσεις.

Το όλον ενδιαφέρον κάθε άλλο παρά άσχετο μπορεί να χαρακτηριστεί για τα λιμενικά δρώμενα καθώς είναι γνωστό ότι στρατηγικής σημασίας ελληνικά λιμάνια έχουν «αναβαθμιστεί» στο Βαλκανικό, Ευρωπαϊκό αλλά και παγκόσμιο εμπορικό γίγνεσθαι εξ αιτίας της σιδηροδρομικής τους απόληξης στα λιμάνια.

Μάλιστα μόλις πρόσφατα το θέμα της σιδηροδρομικής «αποκατάστασης» της Αλεξανδρούπολης προσέλαβε παγκόσμιας σημασίας καθώς ο σιδηροδρομικός άξονας με λιμάνι της Βουλγαρίας δημιουργεί ιδανικές συνθήκες για διακίνηση κυρίως μοναδοποιημένων φορτίων που υπό άλλες συνθήκες θα έπρεπε να περάσουν τα στενά του Βοσπόρου όπου η κυκλοφορία ως γνωστό θεωρείται βεβαρημένη.

Στην περίπτωση μάλιστα των λιμένων του Βόρειου άξονα της Εγνατίας (Θεσσαλονίκη, Καβάλα, Αλεξανδρούπολη) ο σιδηροδρομικός άξονας και οι κάθετες διασταυρώσεις του στη Βαλκανική δίνουν άλλη διάσταση στο όλο ζήτημα.

Όσον αφορά δε στα του Πειραιά είναι προφανές ότι η σιδηροδρομική σύνδεση με το Θριάσιο θα προσθέσει ένα ισχυρό όπλο στη φαρέτρα της ανταγωνιστικότητας του πρώτου λιμένα της χώρας.


http://www.theseanation.gr

Αρκεί βέβαια η σιδηροδρομική σύνδεση στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης να ολοκληρωθεί.

Προσθήκη σχολίου

Security code ανανέωση

Loading

διακοπές στην Σαμοθράκη